Privata tankar och funderingar

Denna bloggen kommer inte bara ha fokus på filmer och skådisar, utan känner nog att jag ibland vill skriva om mig själv, mina tankar och mina prblem. Har märkt att den skrivna texten gör att man får ur sig så mycket mer än om man pratar med nån. Det blir som terapi!

En vännina till mig vill att vi ska ta en weekendresa till London eller Paris eller Edinburgh eller nåt, men vet inte om jag har råd. Eller ska jag bara ansök om lån direkt och så ta “smällen” med att betala för det roliga i efterhand, eller ska jag satsa på att spara?

Svår fråga det där, jag har inte lånat pengar innan, någonsin, så kanske ska läsa mer om det innan jag beslutar mig?

Vad tycker ni?

låna pengar

Leave a Reply

