När man vill dofta som en sommaräng

Jag gillar att köpa parfymer, och har hittat vad jag tror är den billigaste parfymbutiken på nätet. Jag gillar att fynda och när man hittar parfymer till bra pris, så känns det som just det, ett fynd.
Ofta har jag köpt på taxfree, när jag varit utomlands, men att kunna beställa när man sitter hemma, det är ju det allra bekvämaste och då kan man lägga semesterpengar på annat, än parfym. Eftersom man redan har det man behöver.

Vet att på många ställen utomlands, kan man köpa parfymer för kring 10 euro, 100 kr alltså, men det är ofta fejk. De har rätt kartong, men inte rätt flaska. Visst påminner doften om samma, men den håller inte lika länge som en äkta parfym.
parfymer

Leave a Reply

